1. Northern strain TOAD in the slop! Biggest bass of the year.

    20 in. Largemouth Bass

    1. very cool 😎
    2. NJ Squatch 0
      And the mag cover. That is pretty effin cool
    3. NJ Squatch 0
      That thing was a beast. You should post a pic of the mount.
    4. 8 lb. 9 oz. 24.5 inches long 19 inch girth I beat the old Lake Hopatcong record from 1991
    5. Yeah buddy trolling a home made fly on leadcore in 27 feet of water. I made the cover of the Fisherman magazine #37 Nov. 13 2014
    6. you caught a bassasaurus Arty
    7. I guess my 8 plus had to be 50 years old
    8. Chris has seen it that wayπŸ‘
    9. Chris has seen it that wayπŸ‘
    10. Chris has seen it that wayπŸ‘
    11. that was more for Chris... than you NJ. those are old timers up there.so many that size down here they can be a bother at times😁
    12. NJ Squatch 0
      short growing season up this way Morris...according to the NJDEP biologists this fish is over 10 years old!
    13. BAZINGA!!!!🀣🀣🀣🀣🀣
    14. : ()
    15. no use fighting over small ones😏
    16. she's useless to me until 21" you can have her! then i'll be back :)
    17. NJ Squatch 0
      she was asking where you have been Chris and wanted a new owner
    18. NJ Squatch 0
      didn't have a scale Art but guessing around 5 pounds
    19. Nice one Squatch! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ» LOL Chris!
    20. Leave my pet alnoe til it grows to 21"!
    21. nice Jersey Hawg Squatch!!
    22. Nice one D how much did it weigh
    23. View full conversation
  2. Magic Hour PB Brown trout caught while lizard hunting. Pretty cool bycatch

    Brown Trout

    1. Yeah... Come to think of it that smallie was damn near 25"!!!!
    2. NJ Squatch 0
      Just think of the fish story you can now tell
    3. pretty cool to have a picture of your fish isn't it...
    4. Awesome Squatch! Congrats brother! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
    5. Matt Teeter 0
      Nice brownie Squatch!
    6. Chad Jaco 0
      Congratulations!
    7. View full conversation
  3. squatch with a real nice hefty hybrid striper from thursday

    1. NJ Squatch 0
      rich once these things get over 20" they grow more in width then length...back at it tonight!
    2. NJ Squatch 0
      yeah was around 5 pounds 22"
    3. Nice one D
    4. Matt Teeter 0
      You weigh him?
    5. Jack White 0
      Nice to see the rockets are biting
    6. Rich Pardy 0
      Man some nice girth on that striper!!
    7. Nice one Squatch! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
    8. View full conversation
  4. Went 2 for 2 North of the gap. Nice big girls! Slow day for everyone fishing from the bank. Also had a freaking musky swim between my legs. Scared the crap at of ...more me!

    American Shad with a Flutter spoon

    1. Pete Lyden 0
      yeah it's probably like chocolate milk
    2. good luck pete, i'm waiting to go again, need the river to settle the hell down!
    3. NJ Squatch 0
      We were targeting them. They are a blast and are very hard fighting. Get out there soon. Once the water temps hit 60 they start spawning and are tougher to catch.
    4. Pete Lyden 0
      nice catches... were you targeting the shad?? never fished for them yet .. this year is the year.
    5. Lmao... Good thing he wasn't surface feeding! 🀣🀣🀣🀣🀣
    6. View full conversation
  5. Splashed the boat for the first time this year and found the paper mouths. Over 50 fish to 13”

    1 lb. 1 oz. 13 in. Black Crappie

    1. Robert Coleman 0
      Nice one Squatch!πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
    2. Holey Shiat
    3. don't tell me you didn't get a 14!
    4. View full conversation
  6. Sign of spring! Plan B saved us from an otherwise crappy day of fishing. Ha

    13 in. Black Crappie with a Leland's Crappie Magnet Jig Heads

    1. They got hammered just like LH. I think they moved out to deeper water from the cold front
    2. NJ Squatch 0
      Only had 2 that were picture worthy art. Another skunking today
    3. Pete Lyden 0
      great catch! way to go
    4. I just asked Chris today where are Squatch's pics
    5. View full conversation
  7. You know the fishing is terrible when you start casting at what the muskrat is gnawing on.

    Largemouth Bass

    1. Robert Coleman 0
      Yeah,..... Chris's story is waaaay better! Should've gone with it! πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚πŸ€£πŸ˜‚
    2. you gotta learn how to tell fish stories....this should've went like this...."i finally hook up with a nice bass and as i'm reeling it in, a giant wake ...more forms behind the fish and BAM! water explodes on it and the fish was chopped in half! I'm not sure, but i think there may be a small bull shark in the lake....i'll be back to hunt it!"
    3. hahaha
    4. Eeewwww
    5. NJ Squatch 0
      Catch and release!
    6. Robert Coleman 0
      LmaoπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ How did that cook up Squatch?????
    7. View full conversation
  8. Another NJ Skillful Angler Pickerel to close out the ice season. Photobomb courtesy of Pickerel Pereira.

    24 in. Chain Pickerel

    1. oooooh i remember what i was doing....100% i was mid 'suck it' motion
    2. NJ Squatch 0
      I still say air guitar
    3. hahahaha i still don't know what i'm doing....maybe the thriller dance?
    4. I know that’s his favorite species both fresh and salt
    5. NJ Squatch 0
      he also loves catching pickerel!
    6. LOL! Who's the photo bomber in the background? Looks like something Chris likes doing
    7. View full conversation
  9. FINALLY! After 5 failed attempts I nailed a landlocked. I am done with the ice and ready for open water.

    Landlocked Salmon

    1. Robert Coleman 0
      Congrats Squatch! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
    2. I here that
    3. View full conversation
  10. First iced smallie!

    Smallmouth Bass

    1. idk about this weekend, but it should refreeze.
    2. NJ Squatch 0
      Hopefully the ice survives the warm up
    3. we have to get there and jig!
    4. Wade Bowles 0
      Nice catch!
    5. Alan Koop 0
      Nice smallie, I've never gotten one through the ice.
    6. View full conversation

Fishing Favorites

  • Species Small Mouth Bass
  • Waterway Lake Hopatcong
  • Lure Anything that is working

Loading...