1. Caught some good fish on the new booyah toad runner in a brother vs. brother tournament.

    3 lb. Largemouth Bass

    1. Jimbo Harwood 0
      Lol nice! my older brother and i would have FISH offs all the time when we was growing up.. STILL DO.. LOL. good times!! 👍
    2. Tucker Tesdal 0
      Yep but he got me the next day
    3. Jimbo Harwood 0
      Nice fish tucker! so did you win the brother vs brother tourney?
    4. Tucker Tesdal 0
      Yeah they like to short strike it a lot or I don't wait long enough for them to eat it
    5. Charley Young 0
      Nice fish Tucker! Did you have any misses with the toad runner? I've caught and missed a lot on it.
    6. View full conversation
  2. Caught em on a green pumpkin wacky dropshot in 13ft Put up a good fight!! Been catching lots of large fish lately be looking for more posts

    4 lb. 6 oz. Largemouth Bass with a wacky rigged drop shot

    1. Tucker Tesdal 0
      Thx man
    2. Nice bass Tucker!!
    3. View full conversation
  3. I'm fishing in southern Georgia and I need some tips about fishing ponds. Such as water temp what to throw for bass. Thanks for the help.

    1. Tucker Tesdal 0
      Will do thanks for the help
    2. Zach Brown 0
      Whopper plopper
    3. Zach Brown 0
      I'd try a swim jig with a swimbait trailer, a wake bait, frog, or Texas rigged soft plastic
    4. Tucker Tesdal 0
      High 60's I've tried jerkbaits spinnerbaits jigs cranks and rattle traps
    5. Zach Brown 0
      do you know what the water temps are right now?
    6. View full conversation
  4. Fish were aggressive didn’t matter the color of jig but had to be tipped with waxies. Tip ups occasionally went up caught two bass and northern all released. Had ...more two 9 1/2in gills both released.

    9 in. Bluegill

    1. jeff crogan 0
    2. Fish pizza??? Lol lol
    3. Andy Vires 0
      awesome catch 👍👍
    4. Edmund Dufents 0
      Pictures or it didn't happen. Don't believe the two nine inchers but regardless keep doing your thing big fella
    5. View full conversation
  5. Fished all afternoon and came out with 15 smallies everything was from 10-16 feet on dropshot or jerkbaits

    3 lb. Smallmouth Bass with a Jerkbait

    1. Edmund Dufents 0
      Man, some days are just better than others
  6. Can't wait it's right around the corner!!

    1. 😀😀😁😂
    2. Ronald Howell 0
      Fish On
    3. Noah Furseth 0
      TIP UP!
    4. Andrew Rattray 0
      So close
    5. Jimbo Harwood 0
      FLAG!! TRUE THAT!! bust out that shanty door, without unzipping It! hahaha
    6. Andrew Rattray 0
      you ain't kiding
    7. Robert Coleman 0
      AMEN!!!!!!!!!!!
    8. Edmund Dufents 0
      Mannn I can relate
    9. View full conversation
  7. Tough day on the water caught some dinks on jigs couldn’t get the big ones to bite.

    3 lb. 5 oz. Largemouth Bass with a Black and blue jig

    1. Edmund Dufents 0
      Damn some days just aren't as good as the others! Keep at it bud!
    2. View full conversation
  8. Scattered weeds in 12 ft. My personal best largemouth

    6 lb. 4 oz. Largemouth Bass with a Jig

    1. It's a. HOG 🐷🐖🐷🐖🐷
    2. Taggert Tesdal 0
      Monona???
    3. Robert Coleman 0
      Nice Hawg Tucker! 👍👍👍
    4. justin cider 0
      dm me later b.b.
    5. justin cider 0
      my fish was a little limp, but you helped...
    6. Capt Morris Campbell 0
      Wow!!!
    7. Edmund Dufents 0
      I swear scattered weeds are the best for large mouth keep it up buddy!!
    8. Eddie Bugaman 0
      That's a big ass fish good job boy
    9. View full conversation
  9. Caught another good one today this lake has really turned on we missed a bunch today on topwater.

    4 lb. 1 oz. Smallmouth Bass with a Topwater

    1. justin cider 0
      i put the ass in bass pro
    2. Robert Coleman 0
      Nice catch Tucker!!👍👍
    3. Edmund Dufents 0
      That damn top water, I tell ya man
    4. View full conversation
  10. Going for largemouth and wound up catching this guy on a chatterbait.

    40 in. Muskellunge

    1. Man that's wall trophy stuff there!!!🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐳🐋
    2. Karlette Schoen 0
      Nice catch!
    3. Austin Hughes 0
      that's a nice one bud
    4. Robert Coleman 0
      Nice Skie Tucker!
    5. Edmund Dufents 0
      That is one long ass fish!!congrats my friend
    6. Taggert Tesdal 0
      Weak fish... but nice shirt brother
    7. Scott Allan 0
      Beautiful colors healthy fish nice
    8. View full conversation

Fishing Favorites

  • Species Largemouth Bass
  • Waterway Madison Chain of Lakes

Loading...